vrijdag 24 februari 2012

Odina gezichtsscrub van de Action .

Hey iedereen !
Onlangs ben ik naar de action geweest en ik heb een gezichtscrub gekocht van Odina visage .
Hij ziet er roze uit en ruikt eigenlijk gewoon naar een gezichtsscrub ja :) .
Het is voor alle huidtypen & ik vind het eigenlijk een best wel goeie gezichtscrub zeker voor de prijs van 1,49 euro & er zit nog 100 ml ook nog in .
Nu ga ik lezen wat er achter de verpakking van de scrub staat :
Het verwijdert dode huidcellen & reinigt de huid op milde wijze. De huid wordt zacht & glad. Het gezicht wat vochtig maken & een beetje crème in de handen doen.
Zachtjes in-masseren op het gezicht & de hals. Met veel lauwwarm water afspoelen. Wekelijks gebruik. Dermatoligisch getest.





 Zo ziet de gezichtsscrub eruit .



Hier zie je het op mijn hand ( even getest dus ).


Hopelijk hebben julie nu wat bijgeleerd over deze gezichtscrub & mischien kopen julie het dan ook ? wie weet.. Laat maar een reactie achter als je wilt :) .

4 opmerkingen:

  1. Ik heb de scrub zelf ook en ik vind die super hard!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja , ik voel het soms ook dat het wat hard is als ik het inwrijf maarja ik denk dat het komt door die korreltjes om je dode huiscellen zo veel mogelijk te kunnen verwijderen.

      Verwijderen
  2. hee die lijkt me goed! maar ik was vandaag nog bij de action en ik heb ze nog niet gezien.
    AmberS.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is wel jammer natuurlijk, maar mischien gaan ze terug komen he.
      Je kunt het ook vragen aan een werknemer van de action mischien dat zij het weet of dat ze terugkomen of niet meer? :)

      Verwijderen